Image Hosted by ImageShack.us"

Start

About me...

Links

Seas

Wie immer bin i.... des fuckt mi aun aber die Amy is eh do um mi aufzumuntern des is vuuuuuuuuuuul geil mit ihre!Wir fürn immer nur blödsinn auf!!!Wenn die Amy oda i unsre größtn Geheimnisse weiter sogn würdn wär ma jetz sicher net mehr do!!!Wal wir nocher vull in da scheiße steckn würden...!!!!Older des kennts ihr eich gor net vorstelln!!!!!Mhm....!!!Tja jetz was i nix mehr außer das mi mei Lebn i-wie vuuul an Fuckt und nur wegn..........!!!Aba die können mi mol olle!!!... ajo do wär no wos i steh aufn.....!Aba i sogs kannen wal dann is er so komisch zu mi und do wird sicher nix drauss wal er i-wie wos gegen mi hot!!!!Außerdem sog i es ihm eh nie es gibt viele Gründe warum!!!!!Ja i wär mi dann nacher melden!!!Bis Dann!!!

Hel Mecky & ganz viele digge Bussis!!!!

20.1.07 20:10
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de